Capitolul 1. Notiuni si Definitii Generale
Pablo The Alpaca– Marca comercializata in Romania de catre S.C Pablo the Alpaca S.R.L, organizata in baza legii romane, cu sediul in str. Vasile Saftu Nr.51,Brasov, inregistrata la ONRC Bucuresti sub nr. J8/1584/2017, cod unic de inregistrare 37761779, denumita in continuare SOCIETATE.
SITE – pablothealpaca.ro
CONTINUT are urmatoarea definitie:
– toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
– continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Societate, prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Pablo the alpaca, UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Societate, intr-o anumita perioada;
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice.
UTILIZATOR – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic etc) sau in baza unui acord de utilizare intre ‘Pablo the alpaca’ si acesta si fara a necesita un cont.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
CLIENT – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre SOCIETATE si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de SOCIETATE si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.
BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre SOCIETATE intro anumita perioada, fara nici un angajament din partea Societatii, cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre SOCIETATE, catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre SOCIETATE, indiferent de modalitatea de livrare
Capitolul 2. Informatii Generale
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Societate si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
2.3. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.pablothealpaca.ro.
2.4. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, Societatii sau oricarui tert cu care Societatea are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
a) Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de Societate prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Societatii de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Societatii.
b) Societatea va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
c) Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Societatea, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la SOCIETATE destinate acestui scop.
2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de SOCIETATE.
2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de SOCIETATE si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Societatea va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
All our WordPress themes are licensed under the GNU General Public License. You may use your purchased themes on as many websites as you like.
Capitolul 3. Drepturile asupra marcilor inregistrate
3.1. Pablothealpaca, este marca inregistrata si este protejată in România de marca ……………………
3.2. Nici una dintre marcile inregistrate ale SOCIETATE nu pot fi folosite integral, partial, transferate si/sau modificate, sub nici o forma, electronica, sau presa scrisa, fara acordul prealabil scris al Societatii.
Capitolul 4. Continutul site-ului
4.1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a Societatii .
4.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Societate, includerea oricarui continut in afara siteului Societatii, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Societatii asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Societatii
4.3. Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Societate si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Societatii cu referire acel continut.
4.4. Utilizatorul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.
4.5. In cazul in care Societatea confera Utilizatorului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Societatii pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului acordului de utilizare.
4.6. Nici un continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Societatii si/sau al angajatului Societatii care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
4.7. Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de Acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.
Capitolul 5. Informatii de Contact
5.1. Pablo the alpaca SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Utilizator.
Adresa de corespondenta este: Brasov, str. Vasile Saftu, Nr.51,
linia de asistenta telefonica/numar de telefon: 0728832039
adresa de e-mail: office@pablothealpaca.ro
5.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul sau Clientul permite Societatii sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
5.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Societatii de a contacta Utilizatorul sau Clientul.
5.4. Accesarea siteului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Pablo the Alpaca SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului si Societatii, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Societatii in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
5.5. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).Exceptie fac solicitarile/notificarile privind Protectia datelor cu caracter personal.
Capitolul 6. Reguli privind Buletinul informativ/Newsletter
6.1. Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.
6.2. Datele preluate de la Utilizator sau Client,in scopul expedierii buletinului pot si vor fi folosite de catre Societate in limitele Politicii de confidentialitate.
6.3. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:
a) Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.
b) Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
c) Prin contactarea Societatii, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
6.4. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
6.5. Societatea isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea Societatii, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
6.6. Societatea nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Societatii, la momentul expedierii buletinului.
Capitolul 7. Produse si servicii
7.1. Societatea poate publica pe site informatii despre produse, si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Societatea are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.3. Societtaea poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
7.4. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in Lei.
7.5. In cazul platilor online Societatea nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de Lei. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
7.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (texte / imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Societatii,, acestea fiind cu titlu de prezentare.
7.7. In descrierea produselor Societatea isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
Capitolul 8. Valabilitatea ofertelor comerciale
8.1. SOCIETATE isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
8.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.
8.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
8.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
9.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat conform prezentului regulament, nu se poate modifica.
8.6. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract.
8.7. Clientul poate renunta la produsele achizitionate prin contract, conform prevederilor legale.
Capitolul 9. Reguli privind comanda online
9.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
9.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
9.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Societatea poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil , in functie de scop/situatie:
- a) Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii cu card bancar;
b) Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Societate, in cazul platii cu card bancar.
c)Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
d)Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. regulamentului, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
e) de comun acord a detaliilor de livrare a produselor. - 4. Societatea poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
a)neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online:
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Societate, in cazul platii online;
b)datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Societatii si/sau partenerilor acestuia
fara nicio justificare.
9.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform prevederilor prezentului regulament.
9.6. In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul Clientului a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre Societate, in maxim 48 de ore de la data la care Societatea a luat la cunostinta acest fapt.
9.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc,Societatea va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care Societatea a luat la cunostinta acest fapt.
9.8. In cazul in care clientul a ales metoda de plata prin card bancar, iar contravaloarea produselor/serviciilor comandate a fost blocata pe cardul sau, acesta are dreptul de a modifica continutul comenzii sale, in momentul in care este contactat de catre SOCIETATE conform regulamentului, in limita valorii blocate pe cardul sau.
9.9. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Societatii, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
9.10. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
Comanda telefonica:
Clientul / Utilizatorul nu poate efectua comenzi telefonice.
Reguli privind Contractul si finalizarea vanzarii:
Societatea va include in pachetul livrat catre Client nota de livrare, iar prin e-mail vor fi transmise documentele care fac dovada achizitiei de de produse / servicii de catre Client, respectiv factura electronica de achizitie sau factura de corectie, daca este cazul.
SOCIETATE va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Societatii, devine Contract onorat.
Reguli de Transport:
9.11. În cazul în care localitatea în care urmează să fie livrat coletul nu este acoperită de firma de curierat pot apărea costuri suplimentare de transport care vor cădea în sarcina clientului, dar nu înainte de a fi contactat de un reprezentant al Pablo the alpaca SRL și a fi înstiințat despre situație. În cazul în care clientul nu va mai dori expedierea, comanda va fi anulată.
9.12. Clientul poate opta numai pentru una dintre variantele de transport ale produselor/serviciilor achizitionate, disponibila pe site, la momentul efectuarii comenzii, indiferent de tipul comenzii sale.
Reguli privind Calitatea produselor si garantii
9.13 Calitatea si conformitatea oricarui alt produs furnizat de catre Societate, dar dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert, revine in totalitate acestuia.
9.14. Societatea nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs disponibil spre achizitionare pe site.
9.15. Garantia comerciala a produselor Societatii este de 30 zile calendaristice de la data achizitiei sau a livrarii efective a produsului.
9.16. Pentru a putea beneficia de remedierea situatiei, CLIENTUL se obliga sa indeplineasca cumulativ umatoarele:
Sa notifice SOCIETATE in scris,prin trimiterea notificării la următoarea adresa de e-mail: office@pablothealpaca.ro sau prin Fan courier catre: Brasov, str.Vasile Saftu Nr 51, intentia de acordare a garantiei pentru orice produs, cat si lipsa de conformitate sau defectul reclamat.
Sa puna la dispozitia Societatii produsul in cauza, in starea sa curenta, intr-un termen rezonabil (max.30 de zile), prin mijloace proprii sau terte-parti, stabilite de comun acord intre parti.
Returnarile vor fi efectuate iar produsele trebuie sa fie trimise la urmatoarea adresa: Romania,Brasov, str Vasile Saftu nr 51.
Sa se asigure ca produsul in cauza va fi pus la dispozitia Societatii in aceeasi conditie ca in momentul in care a fost plasata cererea de acordare de garantie
Sa faca dovada achizitiei prin documentul fiscal emis de catre Societate in original sau copie
Sa puna la dispozitia Societatii orice alta informatie sau document necesar solutionarii problemei.
SOCIETATEA nu poate acorda garantia pentru produsul reclamat, in situatia neindeplinierii cumulate a conditiilor enumerate mai sus si totodata daca:
In urma analizei reprezentantilor SOCIETATE, dauna a fost provocata voit sau involutar de catre CLIENT
Produsul nu prezinta toate etichetele si emblemele interne, ne-detasabile.
Produsul pus la dispozitia Societatii nu are toate accesoriile, atasate sau incluse la data livrarii sau achizitiei acestuia.
Produsul a fost alterat voit de catre CLIENT.
9.17 SOCIETATEA va oferi un raspuns formal la situatia prezentata, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data primirii in garantie a produsului
9.18 SOCIETATE ofera una dintre solutiile urmatoare, la problema de garantie prezentata, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii in garantie a produsului, in functie de specificul problemei, a stocului disponibil si legislatia in vigoare, insotit intotdeauna de o informare formala:
Remediarea partiala/totala a defectului.
Inlocuirea produsului cu unul indentic, daca remedierea nu este posibila.
Inlocuirea produsului cu unui similar, masura stabilita de comun acord cu CLIENTUL
Sa ofere rambursarea partiala/totala a contravalorii achitate de catre CLIENT pe produs, printr-o metoda stabilita de comun accord
9.19 In cazul in care CLIENTUL nu este satisfacut de solutia prezentata de catre SOCIETATE se poate adresa organelor competente, pe baza deciziei formale de partea Societatii.
Reguli privind returnarea produselor
9.20 Clientul ‘Pablo the alpaca ‘ poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
- a) Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
b) Coletele ce prezinta deteriorari severe
c) Produsele ce au fost livrate gresit
d) Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate(Cumparare gresita).
Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014 prevede faptul ca un consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.
Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
9.21 Clientul este obligat sa notifice Societatea,prin trimiterea unei notificări la adresa de e-mail: office@pablothealpaca.ro sau la tel. 0728832039, despre intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor,
9.22 Clientul este obligat sa notifice Societatea, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor
9.23 Clientului care a notificat Societatea, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la societate in maxim 15 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Societatea considerand cererea nefondata/invalida.
9.24. Clientul ‘Pablo the alpaca’, nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
a) Cererea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 15 zile calendaristice prevazute conform regulamentului, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
b)In cazul returnarii produsului, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile prezentului regulament, iar Societatea nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
Capitolul 10. Frauda si SPAM
10.1. Pablo the alpaca SRL, nu solicitã Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
10.2. Exceptie de la art. 10.1 fac numai Clientii persoane juridice, in sensul obtinerii de catre Pablo the alpaca SRL, a numarului de cont, respectiv a bancii Clientulu.
10.3. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
10.4. Pablo the alpaca SRL declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Societatii.
10.5. Clientul sau Utilizatorul va informa Societatea asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
10.6. Pablo the alpaca SRL nu promoveaza SPAMul.
10.7. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
10.8. Comunicarile realizate de catre SOCIETATE prin mijloace electronice de comunicare la distanta (ex e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
10.9. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau Pablothealpaca si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
10.9.1. de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
10.9.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre SOCIETATE catre Utilizator / Client
10.9.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
10.9.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre SOCIETATE catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
Capitolul 11. Limitarea de responsabilitate a comerciantului
11.1.SOCIETATE nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel de pierderi.
11.2. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Societatea prin e-mail, astfel incat Societatea sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
11.3. Societatea nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al SOCIETATE.
11.4. Societatea nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
11.6. Societatea este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Societatii, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
11.7. Societatea nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
a)serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
b)serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
c)produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
d) Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
e). Orice disputa cu privire la un Contract, care nu poate fi solutionat de catre Client cu un reprezentant Pablo the alpaca SRL prin metoda de contact aleasa si pentru care Societatea nu a oferit o decizie formala, va fi indreptata de catre Client pentru conciliere interna la adresa de e-mail:office@pablothealpaca.ro
Capitolul 12. Forta majora si cazul fortuit
12.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat conform prezentului regulament, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
12.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
12.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
12.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
12.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 12.3
Capitolul 13. Litigiile
13.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre SOCIETATE Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele „Termeni si conditii de utilizare”.
13.2. Orice disputa cu referire la prezentele „Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si SOCIETATE se va rezolva pe cale amiabila.
14.3. SOCIETATE nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
13.4. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si SOCIETATE sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
13.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
13.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
Capitolul 14. Dispozitii finale
14.1. Pablo the alpaca SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
14.2. Pablo the alpaca SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
14.3. Pablo the alpaca SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.