Reguli privind finalizarea vânzării
Societatea va include în pachetul livrat către client factura fiscală sau factura de corecție, dacă este cazul. Plata produselor se vor face în sistem ramburs.
Reguli privind returnarea produselor
Clientul ‘Pablo the alpaca ‘ poate returna produsele achiziționate, în următoarele situațîi:
- a) Produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site;
b) Coletele ce prezintă deteriorări severe;
c) Produsele ce au fost livrate greșit;
d) Produsele care au mărimi (grosimi) eronat comandate(Cumpărare greșită);
Conform art.9 alin.1 din OUG 34/2014 prevede faptul că un consumator, beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afară spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele de returnare.
Conform Art.11 alin 4 din Legea nr.449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
*Clientul este obligat să notifice Societatea,prin trimiterea unei notificări la adresa de e-mail: office@pablothealpaca.ro despre intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă (e-mail etc) în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor comandate.
* Clientul este obligat să notifice Societatea, intenția să de ai fi înlocuite produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor comandate.
*Clientului care a notificat Societatea, îi revine responsabilitatea de a se asigura că produsele la care a făcut referire vor fi returnate la societate în maxim 15 zile calendaristice de la data expedierii notificării, în caz contrar Societatea considerând cererea nefondată/invalida.
* Clientul ‘Pablo the alpaca’, nu poate returna produsele achiziționate și/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despăgubiri, în următoarele scopuri sau situațîi:
- a) Cererea de returnare are dată de expediere care depășește perioada de 15 zile calendaristice prevăzute conform regulamentului, din ziua lucrătoare următoare datei comenzii onorate.
b)În cazul returnării produsului, iar produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
c)În cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la confirmarea returului.
d)În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
e)În cazul în care Clientul care a returnat un produs în conformitate cu prevederile prezentului regulament, iar Societatea nu dispune de un produs identic pentru înlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzând dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.
În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.